Cześć! W tym poradniku poznasz mój sprawdzony sposób na wysyłanie dużej ilości plików (również dużej wielkości plików) za pomocą darmowego narzędzia – Dysku Google. Pokażę Ci też w jaki sposób odbierać te pliki i zapisywać na swoim komputerze.
W ten sposób bardzo szybko zapełnisz swoją skrzynkę mailową i będziesz musiał/a dokupić miejsce lub zmienić skrzynkę. Możesz oczywiście wyczyścić skrzynkę, ale wszyscy doskonale wiemy jak trudno jest oddzielić niepotrzebne maile od tych, które w przyszłości mogą się nam przydać. Dlatego lepiej po prostu nie wysyłać plików przez maila. Zamiast tego umieszczaj pliki na Dysku Google, a w mailu wysyłaj linki do plików/folderów.
Różnego rodzaju serwisy hostingowe w dłuższym okresie czasu pojawiają się i znikają z rynku. Kto z Was pamięta jeszcze czasy rapidshare? No właśnie, prawie nikt 🙂 Dziś liczą się najwięksi gracze na rynku i to oni dają nam najlepsze warunki oraz gwarancję działania. Dysk Google lubię przede wszystkim za 15GB darmowej przestrzeni, brak ograniczeń czasowych, bardzo szybki transfer danych, możliwość wznawiania pobierania w przypadku zerwania łącza.
Po prostu otwórz Dysk Google i przerzuć myszką pliki z komputera na okno przeglądarki. Zamiast przesyłać pliki możesz po prostu stworzyć indywidualny link do wybranego pliku lub folderu, który znajduje się na Twoim Dysku Google.
Do pobrania plików nie musisz być nawet zalogowany. Wystarczy kliknąć ikonę strzałki i poczekać aż rozpocznie się pobieranie. Jeśli pobierasz folder z Dysku Google, musisz poczekać aż zostanie on skompresowany do pliku zip.
Podczas pobierania folderów Dysk Google będzie je wcześniej kompresował do formatu zip. Wolę to zrobić sam, dlatego przed wysłaniem plików na Dysk Google kompresuje je na moim komputerze.
Jeśli spodobał Ci się poradnik i chciałbyś więcej tego typu materiałów to zostaw proszę komentarz lub napisz do mnie w wiadomości prywatnej jakie tematy Ciebie interesują.
Udostępnij na Facebooku